Фотограф David Bailey

Опубликовано на

Девід Бейлі — легенда британської фотографії. Він народився в 1938 році, пережив війну в Лондоні і згадує цей час як найжахливіше у своєму житті. Маленький Девід думав, що німці вбили Міккі Мауса. Потім була школа, яка дуже не подобалася майбутньому фотографу і він її покинув. Потім служив в армії і, після повернення додому, почав активно знімати. Першим його фотоапаратом став двоокий «ролик».
Кар’єра Девіда Бейлі була стрімкою. У 60-ті він став одним з самих популярних модних фотографів в Західній Європі. Журнал Vogue в рік віддавав до 800 сторінок під його фотографії.
Бейлі перезнімав практично всіх зірок, він довго працював з The Beatles, Rolling Stones та іншими музикантами.

Антоніоні Мікеланджело, знімаючи фільм «Фотозбільшення», змалював головного героя саме з Девіда Бейлі. Фотограф був ще той серцеїд. Моделі 60-х, зараз вже млосні бвбушкі, з придихом згадують красеня фотографа: «Ми всі були готові вбити себе, щоб стати його моделлю». Особливо бурхливими були його відносини з молоденької моделлю Жан Шрімптон. У 1962 році вони буквально поставили на вуха Нью-Йорк. Завдяки співпраці з Шрімптон Бейлі, можливо, і добився всього, що має. Історія їх відносин лягла в основу недавно знятого художнього фільму «Ми візьмемо Манхеттен».
Крім фотографії Девід знімає кіно, займається живописом і виставки його картин проходять у престижних лондонських галереях. Він, до речі, любить колажі, щосили фарбує фотографії і вобще любить експерименти.
Фотограф був одружений чотири рази, однією з його дружин була актриса Катрін Деньов. У 1986 році він одружився на моделі Кетрін Дайер (р. 20 липня 1961) і на цьому зупинився. У нього троє дітей, яких назвав Палома, Фентон і Саша. Він вегетаріанець з раннього дитинства, не вживає алкоголь і наркотики. Дейлі колекціонує живопис, особливо йому подобається Пікассо. Фотограф живе в Лондоні на Дартмур, близько Плімута. У нього є молодша сестра, яку Девід ніжно обожнює.
Для Девіда Бейлі характерна холодна британська манера схемки, мінімалізм в образотворчих засобах. Коли його запитали, як він себе почуває в століття цифрової фотографії, Девід відповів: «Чудово! Я обожнюю цифру, вона дозволяє мені більш глибоко відчувати свою ексклюзивність ».

Tequila

Добавить комментарий